Milioane de utilizatori au început să fugă de Twitter, în cea mai neagră perioadă a companiei

de: Alexandru Puiu
28 07. 2017

Twitter a început de mult să ofere o experiență de utilizare frustrantă, dar abia acum vedem cât de gravă este în realitate situația companiei.

Nimic nu este mai frustrant decât să piezi timp pe Twitter și să fii uimit de ușurință cu care ești înjurat, agresat verbal sau amenințat cu moartea de către necunoscuți. Din păcate, acesta este mediul virtual de care au parte surprinzător de mulți utilizatori ai rețelei sociale, chiar și după implementarea mai multor sisteme menite să micșoreze numărul experiențelor macabre. Nici măcar postările fascinant de îngrijorătoare ale lui Donald Trump nu fac o treabă suficient de bună în a aduce utilizatori noi pe Twitter sau măcar în a-i menține pe cei care s-au înscris deja pe platformă.

Toate aceste informații au fost confirmate în conferința de anunțare a rezultatelor financiare pe ultimul trimestru și, tot atunci, au fost făcute publice câteva statistici exacte. Numărul utilizatorilor rețelei de sociale a crescut cu zero în aceeași perioadă în care Facebook a câștigat 66 de milioane de membri noi.

Cel mai probabil, Twitter nu se va închide niciodată datorită faptului că în această perioadă neagră pentru companie a generat încasări de 574 de milioane de dolari. Această valoare generoasă vine în contextul în care două milioane de utilizatori de Twitter din Statele Unite au renunțat să mai folosească serviciul online. La începutul acestui an, numărul utilizatorilor de Twitter din SUA era de 70 milioane, aproximativ 22% din populația țării. Acum, valoarea respectivă a scăzut până la 68 milioane. Este prima oară când Twitter a întâmpinat o astfel de situație.

La nivel internațional, numărul utilizatorilor de Twitter a crescut cu un milion în ultimele trei luni, până la aproximativ 260 de milioane de utilizatori. Respectivii probabil că își găsesc amuzamentul în postările lui Donald Trump și vor să vadă cât de gravă poate ajunge situația în America. În altă ordine de idei, oficialii companiei americane au confirmat că sunt mai eficienți ca niciodată la a descuraja comportamentul agresiv și manifestările de hărțuire de pe platformă.